Friday 9 December 2011

permulaan hari yang baru...

hu3..sje je ni nk buat catatan ringkas yew kebetulan pagi ni  sbb ade terase gerak hati nk kemas kini blog..tapi x tulis pew...jdi sya tulis pape yang ase saya nak tulis...hu3..ikut ske aku ar nk 2lis npe2 pn..blog aku kan...hahahhaha...tp  klu aku 2lis 2 maknenye???thu dop??pikir ar sendri ork??besor lake doh..pnda lake mikir...ade otok 2 gune..jgn nk suh org suap jew...hahhaha..urm..tp guane2 pn aku nk kabo gop..sebab tkt korng sumer saloh angp nk bakpe aku 2lis kat blog ni..aku nk 2lis ni sbb aku nk kongsi ar..klu dop baik aku 2lis kat microsoft opis word jew..pas2 save...bace lah aku sorg..ke guane?betul x??klu betul, up your hand.....hahhaha...spe2 angkat 2 mmg kuat ar mkn jek....

            pagi ni merupakan hari yang baru...hu2...mmg lah baru dopkan hari ni hari maren lepas..budus punya olan....teringat aku  kat this word...org yang paling beruntung ialah hari ni lebih baik pade hari semalam..urm...ke guane au..xwape nk ingat gop..adang  lebih kurang g2 ar...ye mari g2 jew dlm pale tnpa sebarang rujukan ilmiah..

             ninini..aku nk bagi pertua sikit erk...pertua npe??hebat benor ar aku nk v pertua ke org...hu3...bukan dari saye benornye..saya cume nk smpaikan jew...untuk memastikan hari kita menjadi baik ork...pade pagi ho..ite mulekan dgn senyuman...xleh ar masam2..ni gop..bgun pagi muke masam catum jew....masam bukan guane...malas nk bngun...doh lah hari ni ade kelas gop..pdhal  sekarang ni musim cuti koloh..n musim exam..mklumlah ambe ni gah  exam stpm thun ni..hahahhaa...ops!!!ambe kabo hok molek ke x molek erk??hahahha...pembace jadi keliru bodo jew...

               hu3..bagi permulaan hari yang baik...ite sebagai umat islam dh ade diajor dlm agame,,,untuk muroh rezeki ite pade hari 2 klu mayang subuh tu bia ar awal wak2..pas2 pas sembyang subuh 2...doh2 ah 2 tido...org ate klu tido pah mayang subuh...rezeki lari...ambe kate saje je...wak x tabuk....hu3..pesanan ni tuk pembace n dri saya sndri..lah..xsoh mikir yang sya ni pesan ke org tp x buat,..sbb saya mmg x buat...klu buleh mmg nk amal pn..tp x kesempatan ag...pas2 kalu nk molek ag 2....pas naik kit matehari ho...ade mase sikit.,..ite g mayang sunat,,,mayang hajat ke..mitop suh Allah permurahkan rezeki ite..pemudahkan hari2 ite...yang mane jauh ite dekatkan..yang dekat ite perapatkan n yang rapat diperbnyakkan....

                ops!!!!!!!!!!!lewat doh  ni nk g kelas.....k ar sapa c2 doh ar neh...secara ringkas dan x rasmi...hahahhaha...semoge hari2 anda  ceria selalu.....neh3

No comments:

Post a Comment